Friday 5 August 2011

itu harapanku...

aku ingin menjadi seperti mawar berduri..tetap teguh menjaga peribadi daripada dibolosi sang kumbang yang tak sedar diri..aku juga seperti merpati,jinak-jinak merpati yang mampu didekati, tapi sukar untuk dimiliki..aku juga ingin menjadi seperti sang helang yang terbang tinggi, melebar sayap megah di angkasa,tapi tetap akan tunduk pada bumi suatu ketika..aku ingin menjadi sepeti bulan, yang tetap setia menjadi peneman bintang walau cahayanya sering dilupakan..aku ingin menjadi seorang wanita yang teguh pendirian..walau diasak, walau diuji,tapi iman di hati tetap menjadi pendinding diri..aku ingin menjadi anak yang taat setia kepada keluarga, tetap menjadi kebanggaan keluarga dan menjaga maruah keluarga seadanya..aku ingin menjadi seorang suri di hati suami, yang akan terus setia menemani, menjalankan tanggungjawab sebagai isteri, sesempurna semampuku...doaku, harapanku, pintaku pada DIA yang satu..itu pintaku ya Rabbul Izzati..

No comments:

Post a Comment