Tuesday 2 August 2011

dapat hp baru

24 julai,mak hulur duit RM100 pagi tu..aku tahu, ni duit blanje yg abg ngah kasi tiap2 bulan..dalam hati berdetik, "ala,seratus je ke? xkan tak bagi lebih,upah jaga anak-anak dia sebulan ?" tapi itu hanya di mulut jer, aku x samapai hati nak cakap,..huhu..
tengahari tu,waktu aku sedap2 mencekik nasi kat dapur, abg ngah panggil. "ella! ko buat apa tu?" aku mula wat muka. baru nak rileks dah kena panggil. haish! "makan ni ha! kt dapur...."

sekali, bila keluar kat ruang tamu, abg nbgah hulur satu plastik. "Nah, hadiah sempena jaga anak-anak aku selama 2 bulan lebih" plasik bertukar tangan. aku dah excited, tapi tak tunjuk lagi. bukak jer, tgk kotak handphone..sekali, tgk jenis henset, "wow!~" tenkiu2!!!! tenkiu sesangat..ella suker.... sambil tersenyum lebar.. dapat hadiah sony ericsson xperia X10 mini..huhu...ok la tu,,macam 2 ada..baru jer sehari sebelumnya aku meng"usha" nak henpon baru ,sekali hari tu dapat betul!
penat jaga babies pun hilang,,hari2 duk belek henpon..apa lagi,,first thing yg aku buat, masukkan lagu2 korea aku..hahaha...

walau pape pun, terima kasih ye angah sebab beli henpon yg mahal untuk adiknya yg sorang ni..hehe..berbaloi aku balik praktikal awal dari jb..huhu..

No comments:

Post a Comment